SKLEP SCANDICONCEPT

czwartek, 23 lutego 2012

Kobiece biuro

Jestem na etapie zmian w domowym biurze. Już kilka razy wnosiłam do niego różne dekoracyjne korekty, by stało się ono bardziej kobiece i jasne. I kiedy myślałam, że mam właśnie TO biuro, pracownię o jakim marzyłam, Karina podrzuciła mi pewne zdjęcie. W ten sposób okazało się...


... że mam sporo wątpliwości co do prostoty mojego przemeblowania. Dobrze chociaż, że łatwy okazał się sposób na osiągnięcie kobiecego wyglądu mojego domowego biura :) Kilka pudełek, klamerki, segregatory, druciana tablica na zapiski czy kartki, w pastelowych kolorach. I oczywiście sterty kolorowych katalogów i albumów z inspirującymi zdjęciami które kocham. Starą, używaną skrzynkę jako szafkę i pudło oczywiście mam. Obie z Kariną kochamy dusty stuff. Dawanie im "drugiego życia" to prawdziwa przyjemność.


 Ozdobne notebooki i notesy  mogą rzeczywiście na takiej powierzchni, stać  się jeszcze bardziej romantyczne i kobiece.



 

Do dopełnienia całości oczywiście niezbędne są kwiaty.


 

                                                      Voila! Kobiece biuro, co wy na to?


                                                           Miłego dnia !!!

                                                       zdjęcia :  Nina Holst

3 komentarze:

  1. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pewnego czasu rozmyślam jak mogłabym urządzić swój gabinet w domu, a tu proszę takie fajne propozycje. Myślałam, że będzie mi trudno zrealizować to zadanie, jednak inspiracji jest naprawdę dużo w sieci. Choćby na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lokal .

    OdpowiedzUsuń
  3. Usługa wirtualne biura Warszawa oferuje przedsiębiorcom możliwość korzystania z prestiżowego adresu w stolicy, bez konieczności inwestowania w kosztowne przestrzenie biurowe. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zminimalizować swoje wydatki operacyjne, jednocześnie utrzymując profesjonalny wizerunek. Dzięki wirtualnemu biuru, przedsiębiorstwa mogą korzystać z wielu usług dodatkowych, takich jak obsługa poczty czy wynajem sal konferencyjnych.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety