SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 20 marca 2012

Wiosna, ach to Ty



I nadeszła wiosna. Spokojnie, bez nadęcia, bez fanfar i krzyków. Wiosna, czyli ten moment w którym budzi się do życia wszystko i wszyscy. W podwójnie przyjemny sposób odebrałam jej przyjście. Primo, czułam wewnętrzny spokój i takąż też radość. I secundo, miałam poczucie ulgi, że nie jestem zaprzęgnięta w pośpiech, jakiś dziwaczny bieg ku... lepszemu jutro. Z doświadczenia wiem, że na dłuższą metę i tak nikt nie daje rady więc po co miałabym powielać coś co znam :) Tej wiosny czeka mnie nowe wezwanie nad jakim już troszkę pracuję. Mam do zrobienia nasz taras... Skłamałabym twierdząc, że wiem co, gdzie czy kiedy należy posadzić czy posiać. Jakie rośliny są w synchronie z innymi. Przyznaję się otwarcie, że czytam o czymś bardzo przyjemnym, choć niekoniecznie do końca przeze mnie ogarnianym. Na regałach scandiconcept pojawią się zaraz nowe akcesoria do domu i ogrodu, patio czy tarasu. Cynkowe doniczki, emaliowane doniczki, kosze, ceramika. Miałam pomysł zakupu drewnianych skrzyń . W życiu!  Zaraz rozejdą się od wilgoci i innych czynników klimatycznych. Wiedza nabyta podczas eskapad do Danii przydaje się czasem. Wiosnę zatem przywitałam w przyjemnym mieszaniu różnymi gatunkami ziem czyli gleby. Kupione wcześniej w sklepie ogrodniczym rośliny szybko znajdą swoje nowe miejsce. Dobrze, że te które mam w domu, wdzięcznie rosną :) Pełna nadziei patrzę na kilka pomysłów poniżej. Wydają się być inspirujące...








                                               
                                                     zdjęcia: radostina, lamainsondang, tumbr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety