SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 21 maja 2012

Z wizytą w studio Triene Thorsen


Potrzebowałam kilku dni na zebranie sił. Ale też miniony weekend nie był do końca leniuchowatym. Od dłuższego już czasu poszukuję drogi, sposobu zebrania zdjęć Triene Thorsen`a norweskiego fotografa, którego foty można znaleźć niemal we wszystkich liczących się katalogach wnętrzarskich w świecie. Sam o sobie mówi "Kocham piękne obrazy, wszelkie przepisy kulinarne, smaczne jedzenie, słodycze i inteligentne rozwiązania dla dobrych pomysłów.  Uwielbiam stare przedmioty z duszą (tak jak ja),  a kiedy nie robię zdjęć jestem zajęty renowacją mojego wielkiego domu z 1928 roku. Stare projekty nie idą na marne. Wystarczy mała przebudowa i świeża myśl". Dziś  zdjęcia jego "białego mlecznego Studia. Zdjęcia były  i są nadal porozrzucane w Internecie w różnych portalach, blogach czy na stronach internetowych katalogów. Kilka sztuk i stop. Warto "drążyć temat" bowiem w końcu znalazłam to czego szukałam. Oszałamiające mlecznego studio z Królową Kolorów,  Bielą w planie pierwszym, a w tle to Jej odcienie, blaski, barwy i inny koloryt. Cóż za zdobycz:) Tym bardziej satysfakcjonująca mnie, że znalazłam je ... na azjatyckim blogu このドメインはお名前.comで管理されています。 

 Cóż, słowa są zbędne. Ja jestem zauroczona więc ... podziwiam :)

















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety