SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Taras czy patio








"Lato, lato wszędzie, zwariowało, oszalało moje Serce"...  Chciałabym tak zaśpiewać, ale każdy widzi jak jest ;) Zatem przyszło mi przenieść się na pewien taras, gdzie oznaki lata są niemal dotykane. Osobiście posiadam taras, ale każda roślina wymaga solidnego doń podejścia i wiedzy. Ograniczona czasem próbowałam... i poniosłam klęskę. Nie da łam rady. Niemniej ilekroć widzę zjawiskowe tarasy czy patio, wzdycham z zachwytu. Mój dom mieści się w przepięknie zazielenionej okolicy, iż brak roślin na terasie rekompensują mi te jakie widzę każdego dnia. A że dom jest jeszcze bardzo słoneczny to... cóż nie można mieć wszystkiego :)  Moje kwiaty rosną sobie kwieciście w domu i musi mi to wystarczyć. 

Niemniej widząc taras Niny Holst, nie umiałam się oprzeć. Westchnęłam sobie z poruszenia widokiem.  Jest rajski jak ogród :) 








 


                     zdjęcia: Nina Holsthttp://www.pinterest.com/stylizimo/outdoors/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety