SKLEP SCANDICONCEPT

środa, 27 lipca 2016

Kolor bękitu i podziw z zachwytu...










Piach, las, trakt nadmorski i bryza - jakie to miłe... Czuję jeszcze to wszystko organoleptycznie,  bowiem wczorajszy, późny spacer nad morzem, gdzie  miękki piasek czy mokry brzeg są dla person  całkowicie mobilnych.  A ja? Spuchłam z wysiłku, zasapałam się brnąc w piachu z zakopanymi niemal stopami po kostki z tytanu, ale jestem:) Pełnia lata zatem możemy się choć przez kilka dni cieszyć się słońcem i ciepłem jakie jest.  Oczywiście w takich dniach sięgam po inne kolory, nie tylko ubrań :)  Przykładem tego „zjawiska” są zdjęcia w tonacji white, blue & wood`s.  Ileż w tym domu położonym w Południowej Afryce jest pięknych szczegółów.  To doskonały pomysł na dobre samopoczucie latem.
















                                                                                       zdjęcia. Warren-heath via Inside Out magazine       

1 komentarz:

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety